Selasa, 30 Jun 2009

Bunting Pengantin percuma

Terima kasih kawan-kawan yang masih sudi nak bertandang ke blog saya ni ha...sempena Aidilfitri yang bakal menjelang ni...saya nak buat 1 promosi besar-besaran untuk bakal-bakal pengantin yang hendak meraikan majlis raja sehari pada hari mulia itu nanti.

Setiap tempahan kad undangan perkahwinan untuk 1000 keping dan ke atas, saya akan berikan mereka 1 bunting pengantin percuma berukuran 2' x 5' yang bernilai RM 50.00.

Promosi ini sah hingga 21.8.2009 (kalau nak tambah tarikh promosi, kena tengok permintaan dulu)...

Lagi 1, kad undangan perkahwinan juga akan saya berikan diskaun memandangkan saya dah lama tak buat promosi untuk pelanggan-pelanggan saya.

Ini semua tanda ambil berat saya kepada pelanggan saya, lagipun, sempena aidilfitri ni, saya ingin melihat pelanggan saya gembira...

0 comments: